Akşam Lisesi kayıt şartları nelerdir.?



Bir  kişi eğer akşam lisesine kayıt olacaksa, ilk önce ilköğretim (ortaokul) mezunu olmalıdır.
-18 yaşını doldurmuş olması gerekmektedir.
-2 Sene sınıfta kalarak örgün eğitim hakkını kaybetmiş olması gerekmektedir.
-Öğrenci eğer 2 sene üst üste sınıfta kalarak örgün eğitim hakkını kaybetmiş ise, burada 18 yaş sınırı aranmaz.
-Askerlikle ilişiği olmamalıdır.

- Açık öğretim liselerinde okuyan öğrencilerde, açık öğretim  liselerinden tasdikname alarak akşam liselerine kayıt olabilirler.

-18 yaşından küçük olan öğrenciler kayıt için yanlarında velilerinide egtirmek zorundadırlar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Özel Akşam Liseleri Soru Cevap Bölümü.

Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Denklik İşlemleri

Açık Öğretim Lisesi İle Akşam Lisesi Arasındaki Fark Nedir.?