Kaç Tür Akşam Lisesi Var.

Kaç Tür Akşam Lisesi Var.
İki tür akşam lisesi var..
1- Milli Eğitim Bakanlığı Mesleki açık öğretim lisesi.
2- Özel Akşam Liseleri.

Özel Akşam Liseleri.
ÖzelAkşam Liseleri de Milli Eğitim Bakanlığına bağlı Okullardır. Ancak özel kuruluşlardır. Dersleri akşam mesai saati sonrasında başlar.
En ayırt edici özellik, Özel Akşam Liseleri özel kuruluşlar oldukları için ÜCRETLİDİR.
Eğitim ve öğretim görülen her sınıf için ayrı ayrı ücret ödenir.



Mesleki Açık Öğretim Akşam Liseleri.
Mesleki Açık Öğretim Akşam Liseleri Milli Eğitim bakanlığına bağlı okullardır.
Bu okullarda sadece meslek dersleri için akşamları yüz yüze eğitim verilir.
Mesleki Açık Öğretim Akşam Liseleri de yine kredili sisteme tabidir. İstenilen krediyi tamamladığında mezun olursun. Dönem ücreti 30.00tl civarıdır.
Ancak mesleki derslerden yüz yüze alacağınız eğitim mezun olmanıza yetmez. Ortak ve seçmeli derslerden de merkezi sistem sınava girip yeterli olan kredileri almalısınız.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Özel Akşam Liseleri Soru Cevap Bölümü.

Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Denklik İşlemleri

Açık Öğretim Lisesi İle Akşam Lisesi Arasındaki Fark Nedir.?